АВТОР - системи інформаційної безпеки  
Українська Русский English
Пряма лінія:    (044) 538-00-89
Техпідтримка: (044) 538-11-14
Головна › Сервисний центр

Сервисний центр

Шановний клієнт!

Перш ніж починати заповнювати заяву на гарантійний ремонт або заміну носія, , пропонуємо Вам ознайомитися з вказаною нижче інформацією. Можливо, це допоможе Вам знайти відповіді на запитання та збереже Ваш час.

Компанія «Автор» надає консультації виключно щодо роботи продуктів та рішень власного виробництва, а саме: програмного забезпечення та загальної роботи носіїв КЗІ у системах Windows, macOS, Linux.

Компанія «Автор» не надає послуг з адміністрування мережі та налаштувань робочих станцій користувачів. У разі використання програмного забезпечення сторонніх розробників, користувачам необхідно звернутися саме до розробників ПЗ, яким користуються, та дотримуватися рекомендацій та вимог.

Питання та відповіді:

  1. Умови надання гарантійного ремонту або заміни.
  2. Гарантійний ремонт або заміна носіїв надається за відсутності фізичних пошкоджень носіїв, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням. У разі виходу товару з ладу з вини споживача втрачається право на гарантійне обслуговування.

  3. Гарантійний строк роботи носіїв.
  4. Гарантійний термін на обладнання, згідно паспорту виробу або договору:
    - 12 місяців;
    - 36 місяців.

  5. Які Служби повинні бути включені для підтримки роботи носіїв?
  6. Служба смарт-карт для Windows (Scardsvr) дозволяє комп'ютеру зчитувати і управляти смарт-картами, а також взаємодіяти з іншими додатками. Ця служба має неодмінно бути включеною.
    Служба поширення сертифікатів для Windows (CertPropSvc) дозволяє комп'ютеру зчитувати і управляти сертифікатами на смарт-картах. Може бути необхідною для деякого ПЗ.

  7. Чи потрібно встановлювати додаткові драйвери?
  8. Для ОС Windows Vista, Windows Server 2008 та більш пізніх версій додаткові драйвери встановлювати не потрібно, тому що носій працює на стандартних драйверах CCID від компанії Microsoft, які встановлені в системі за замовчуванням.
    Для ОС Windows XP та Windows Server 2003 необхідно встановити стандартні драйвери CCID від компанії Microsoft, для отримання інструкцій зі встановлення драйверів зверніться до технічної підтримки suport@avtor.ua.

  9. Носій підключений до ПК, але в списку знімних носіїв він не відображається.
  10. Апаратний носій криптографічного захисту інформації (інші назви – НКІ, КЗІ, захищений носій, токен тощо) не є флешкою, тому при підключенні до ПК не повинно з'являтися нових знімних носіїв чи локальних дисків. Винятком є модель 337F, що містить вбудовану флеш-пам'ять.

  11. У «Диспетчері пристроїв» з'являється невідомий пристрій («Смарт-карта» і жовтий знак оклику).
  12. Відсутність драйвера у розділі «Інші пристрої» – «Смарт-карта» означає, що Windows намагається знайти RSA крипто провайдер для роботи з RSA алгоритмами. Найчастіше клієнт-банки і інше програмне забезпечення використовують свої бібліотеки для запису ключів тільки ДСТУ-формату, тому дане повідомлення можна ігнорувати.
    У разі необхідності отримання драйвера RSA зверніться до технічної підтримки suport@avtor.ua.

  13. Носій не зареєстровано в системі.
  14. Це означає, що заявка на доступ до системи ще не оброблена адміністратором обласного рівня, необхідно почекати 1-2 дні або звернутися до компанії віддаленого пункту реєстрації (ВПР) Казначейства, де Ви отримували сертифікат. Компанія «Автор» не видає ключі або сертифікати, тому рішення даної проблеми прискорити не може.

  15. Веб-сайт бачить носій, у поле «Пристрій» носій знайдено, але у списку «Файл таємного ключа» немає варіантів вибору ключів.
  16. Носій порожній. Це може бути обумовлене тим, що ключі не було згенеровано, або їх було видалено в подальшому. Необхідно згенерувати ключ, для цього зверніться до Казначейства або іншої відповідної установи, ключі якої підтримує даний сайт.

  17. Помилки із JAVA.
  18. Список найпоширеніших труднощів:
    1. Не встановлена віртуальна JAVA-машина.
    2. JAVA-аплет не вдалося завантажити/встановити.
    3. JAVA-аплет завантажений, апаратний носій обраний, але список сертифікатів порожній.
    У разі, якщо необхідно встановити JAVA на вашому ПК, пакет установки поширюється вільно на сайті виробника.
    Щодо налаштувань JAVA необхідно звернутися до розробників сайту, яким Ви користуєтесь, та дотримуватися їх вимог. Більшість останніх версій браузерів не підтримує роботу JAVA-аплетів, тому необхідно строго дотримуватися рекомендацій розробників.

Не знайшли відповідь на Ваше запитання?

Вказані дії не допомогли вирішити проблему з носієм?

Зверніться до Сервісного центру із заявою на ремонт або заміну носія.

Для цього Вам потрібно заповнити форму опитування та чекати на відповідь працівника Сервісного Центру.

<<<ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ НА ГАРАНТІЮ>>>

 
Клієнтам Державної Казначейської служби України
Користувачам Єдиних та Державних реєстрів
Сервісів АЦСК «Україна»
Комп'ютерної програми «M.E.Doc»
Завантажити
Новини компанії
© 2002-2017 ТОВ АВТОР Наша адреса:
вул. Смоленська, 31-33
Київ, 03005, Україна
Пряма лінія: +380 44 538-00-89
Техпідтримка: +380 44 538-11-14